Boek je Ed Sheeran bustickets

Frequently Asked Questions

Ja, dat is inclusief terugreis. Een busticket is namelijk een retour ticket (heen- en terug).

Geen zorgen! Wij werken niet met bustickets, maar op naam. De buschauffeur heeft de passagierslijst waar jouw naam op staat. Houd je ID bij de hand. Twijfel je of je op de passagierslijst staat? Check dan of je een bevestigingsmail in je inbox hebt of misschien de spam box.

Nadat bekend gemaakt is of het evenement verplaatst of geannuleerd wordt zullen wij iedere hoofdboeker mailen met meerdere opties voor de afhandeling van het busticket. Hierbij heb je in ieder geval de volgende opties: (1) Bustickets verschuiven naar de nieuwe datum (2) Volledige aankoopbedrag (exclusief reserveringskosten) terug ontvangen

Jammer om te horen dat je niet meer mee wilt met de bus. Helaas is het niet mogelijk om je bus ticket te annuleren en het aankoopbedrag terug te ontvangen. Heb je een vriend of vriendin die gebruik wilt maken van jouw busticket? Dan kun je een mail sturen met jouw bestelgegevens en de gegevens van de nieuwe eigenaar naar klantenservice@onthemove-online.nl, dan passen wij dit voor je aan!

Als je met een groep van 10 personen bent of meer, kun je je eigen opstapplaats bij ons aanvragen! Stuur dan een mailtje naar klantenservice@onthemove-online.nl, dan kijken wij graag of we de opstapplaats kunnen toevoegen aan de route.

Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail in je inbox. Dit kan wel enkele minuten duren. Check ook altijd even je ongewenste e-mails, het kan zijn dat je bevestiging daar onverhoopt tussen is gekomen. Let op: je ontvangt geen ticket want je busreis staat op naam genoteerd. Geef je naam door bij de chauffeur en stap gelijk in. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen, maar wel betaald? Mail dan even naar klantenservice@onthemove-online.nl.

Het kan een paar minuten duren voordat je een bevestigingsmail ontvangt. Controleer ook even je spambox. Heb je na één dag nog steeds geen bevestiging gekregen? Stuur dan even een mail naar klantenservice@onthemove-online.nl. We lossen het probleem dan zo snel mogelijk op!

In de week voorafgaand aan het evenement worden de vertrektijden van jouw busreis bekendgemaakt. We zullen deze tijden via de e-mail naar de passagiers communiceren, dus houd je e-mail goed in de gaten. Heb je 2 dagen voor het evenement nog geen mail ontvangen? Mail dan even naar klantenservice@onthemove-online.nl.

Ja, je kunt bus tickets alleen online bestellen.

We zouden graag willen wachten, maar hebben we een strak schema om ons aan te houden. Daarom kan de bus helaas niet wachten op mensen die te laat zijn. Zorg er dus voor dat je op tijd aanwezig bent bij de door jou gekozen opstapplaats.

Het kan zijn dat de bus een paar minuten eerder of later arriveert dan gecommuniceerd. Dit komt doordat de gecommuniceerde tijden slechts een indicatie zijn en de tijden afhangen van verschillende factoren, zoals het verkeer. Wij proberen alle passagiers te informeren indien de bus vertraagd is. Is de bus 15 minuten na de gecommuniceerde tijd nog niet aanwezig en heb je geen mail gehad van ons? Dan kun je contact met ons opnemen door middel van de chat op de website. Onze collega’s die stand-by staan kunnen je dan verder helpen.

Wat vervelend om te horen dat je je spullen bent verloren! Je kunt contact met ons opnemen via klantenservice@onthemove-online.nl, dan kunnen wij het telefoonnummer van de busmaatschappij doorgeven waarmee jij hebt gereden. Dan kun je zelf contact met hen opnemen. Mochten jouw spullen inderdaad gevonden zijn, kun je afspreken om het op te halen.

Dit kun je het beste even overleggen met de buschauffeur. Iedere buspartner en chauffeur gaat hier anders mee om. Houd er rekening mee dat de bus vaak niet op het terrein blijft staan tijdens het evenement, maar in de tussentijd voor andere reizen wordt gebruikt.

It is best to discuss this with the bus driver. Every bus partner and driver deals with this differently. Please note that the bus often does not remain on site during the event, but is used for other trips in the meantime.

Als je een busticket hebt aangeschaft, kun je met je gegevens inloggen op onze website. In je account kun je de voorlopige route bekijken. Tot die tijd kun je ervan uitgaan dat je een snelle route zult rijden met maximaal drie tot vier tussenstops. De definitieve route wordt 3 dagen van tevoren bekendgemaakt.